onsdag 9 juni 2010

Time out

Jag är hemma nu ett tag ,sjukskrev mig i Måndags och ska till min läkare imorgon Torsdag.
Kände att jag behöver tid för mig själv, även om Sanna och Björn är här. Att få slippa tänka på jobbet ett tag utan bara få ta det lugnt. Har tänkt mycket på Liza  den senaste månaden, kan vara för att urn-sättningen närmar sig och det känns så definitivt slut på allt.
Men jag vet att alla ni är kvar som känner mig, Ola och Liza. Det är konstiga känslor som cirkulerar inom mig.
Jag har väl inte haft egen tid till mig. 




Så här tänker jag mig Liza nu, på en äng omgiven med alla sina nära och kära.
Älskar dig för evigt. 

4 kommentarer:

  1. Kan det vara så att nu när allt praktiskt lagt sig har du oxå tid att sörja och sorgearbetet måste få ta den tid den tar....o det var en vacker bild du har i ditt minne......jag tror oxå att det är med alla djur och sina nära o kära hon finns......på en grönskande äng
    Kram mia

    SvaraRadera
  2. Jo,det är nog så.Jag har inte tagit hand om mig själv.

    SvaraRadera
  3. *kramar om* Är glad att du kommer hit nästa vecka, på lite semester. Tror du behöver det, och jag uppskattar som du vet ditt sällskap!

    SvaraRadera
  4. Det där blev fel, inte nästa vecka utan veckan därpå!

    SvaraRadera