onsdag 28 juli 2010

Tårar

De senaste 2 kvällarna innan jag ska somna, har jag helt plötsligt börjat gråta. Tänkt på Liza,Ola och Olas nya.
Tänkt på min situation med mitt förhållande som inte är som det ska. Våra ekonomiska bekymmer som följer nu när jag har skuldsanering. Allt bara väller över mig.

Tänker på imorgon då Olof skulle fyllt 30. Då vi också firade Lizas sommardag, sedan också Sannas.
Vi började med sommardagen för Lizas födelsedag var sent på året 16/12.
Nu kommer tårarna igen.

3 kommentarer:

  1. De senaste dagarna har varit lite tunga, med mycket tankar, även hos mig. För mig tror jag det är för att det idag är ett halvår sedan...

    *kramar om*

    SvaraRadera
  2. Ni finns i våra tankar/kram mia

    SvaraRadera
  3. Jag hoppas med hela mitt hjärta att du har någon god människa att prata med. Kram Ulla

    SvaraRadera