torsdag 7 oktober 2010

vår namnsdag

Idag 7/10 är det våran namnsdag min, Eva Birgitta , Sanna Birgitta och ängeln Liza Mesäta Birgitta.
Liza du vet väl vad som hänt med Håle ,det finns inte mer. Natten till den 6/10 brann det ner. Ola ringde mig
Onsdag morgon vid kvart i 7 , jag skulle precis ta mig till bussen , jag blev så chockad att jag stannade hemma både igår och idag. Det var ju på sitt sätt även mitt hus också, jag har ju tillbringat  många semester dagar där.
Det som hänt är så ofattbart , det känns som inte detta också  , fan ska allt gå galet i vår familj?
Älskade Liza , älskar dig så oändligt , saknar dig så mycke

1 kommentar:

  1. så tragiskt..ska det aldrig ta slut ..Tomas berättde det nyss för Ola hade ringt honom i morse och berättat vad som hänt och vi var o hälsade på Ola i lördags kramar i massor från oss/ mia

    SvaraRadera