tisdag 21 december 2010

Tankar kvällen den 20/12

Liza, jag låg och pratade med dig igår kväll. Prillan ville också vara med så hon la sig tätt,tätt intill mig. Undrade varför,varför, kunde du inte låta det stå kvar . Jag vet att det var en gång en önskan hos dig, var det inte i ilskan?
Jag hoppas att allt är okej nu , att vi får ha det så här. Sakta ,sakta ta oss tillbaka till livet utan dig.
Att denna svåra månad ska ta slut snart och att januari ska gå fort.
Din födelsedag gick ganska bra , jag jobbade och försökte skingra tankarna på alla barnen.
 Om 2 dagar är det julafton.  Ska göra allt för att det ska bli bra för Sanna.
 Ola har åkt till Oslo men det vet du väl . Ska skick upp lite kläder till Tilia , hon är lika lite som Sanna var som nyfödd. Måste bara leta upp din rosa stickade tröja ,tror den kan passa.
Saknar dig så mycket...älskar dig oändligt

1 kommentar:

  1. Birgitta, Birgitta. Liza, Liza! Jag tycker om er. Ska nog gå till graven snart igen. Kram Ulla

    SvaraRadera