lördag 16 april 2011

Lördag 16/4 2011

Ett tag sedan jag skrev något. Har varit hemma sedan den 5/4 fick en spricka i ett revben, hur detta gick till??
Jag åkte till Ola den 1 april för att hälsa på, när jag klev av tåget fick jag en BAMSEKRAM  så Ola råkade tryck till mig lite för hårt. Därav en spricka i ett revben. Ja,ja, jag klarar mig ,men har inte kunnat jobba. Fixar inte att lyfta de små barnen. Är nu sjukskriven nästa vecka också.

Har inlett en skilsmässo process , ja, jag ska skilja mig från björn . Har från webben skrivit i blanketten nu är det bara för björn att skriva på... vilket han naturligtvis måste tjaffsa om. Jag blir så djävla trött på honom.
Men denna gången ska jag inte ge mig. Sedan kommer den stora frågan att hitta ett nytt boende. Vilket inte är så lätt när jag har skuldsanering och Björn löneavdrag från kronofogden.


Nu till något roligare Malin och Kenneth har fått en liten dotter, Thore är storebror.  Har inget namn på henne.




1 kommentar: