söndag 29 maj 2011

Måndag 30/5 - 2011

Nu har skilsmässan gått igenom , det gick fortare än jag hade trott. Från och med den 16/5 - 2011 är jag inte längre gift. Än så länge är det ingen skillnad för vi bor ju ihop så länge.  Nu väntar jag bara på ett mail eller samtal att det finns en lägenhet för mig ( och Sanna ) .

Det största problemet nu är pengar, Sanna få ju inga från CSN så vi ligger back varenda månad.
( jag har nu ett par nätter i rad drömt om att jag på något sätt får tiotusen kr, hittar en lott,får en lott av någon
på gatan, olika sätt ) . Drömmen är väl för att jag / vi har problem. Varför har jag ingen rik gammal släkting
som vill skänka sitt arv till mig ;) . Jag kan inte ens säga att det löser sig med tiden,för det vet jag inte.
NÄÄ,nu är jag så där pessimistisk igen , fy på mig. 

                                                                      Nu väntar snart bussen till jobbet. Kram på oss

2 kommentarer:

  1. Kramar ..ja det där med pengar är ett återkommande problem även här.... å jag försöker hjälpa mor o far med med lite saker o gott att äta då och då eftersom syrran (ja tyvärr räknar jag inte henne som familj längre) har svindlat mor o far på ofantliga summor med löfte om att betala tillbaka o de har dessutom skulder på ett hus hon skulle ha o förstörde så det är inget värt idag men mor o far är skuldsatta upp till dryga hundratusen :-(

    SvaraRadera
  2. Kära vän.
    Nu närmar sig födelsedag, jul och dödsdag igen. Det gör ont och jag saknar Liza. Sista minnet när jag smeker hennes kind har etsat sig fast. Hon såg så fridfull ut, som om hon sov.
    Det är delade känslor för samtidigt är jag så glad över att Ola har funnit lyckan igen.
    Kram från Anna.

    SvaraRadera