tisdag 9 mars 2010

kl.19:20

Idag har Ola,jag och Sanna varit nere hos Malin i Lilla Tjärby ,fast hon bor utan för på en gård med hästar.
Det är jag och Mio (en av mina/ våra katter som skriver.)  Han ska kela när jag ska försöka skriva.
Malin och Kenneth var med på begravningen + deras lille son Thore, Eftersom detta var Lizas stall också under många år och speciellt  när dom bodde i Lilla Tjärby, var det lite svårt att komma dit.Malins stall är så mycket Liza det var ett ställe hon var glad att vara på.
När vi kom hem bestämde sig Ola för att köra hem till Höjen. Prillan fick vi låna ett par veckor, så hon stannar till påsk då jag och Sanna åker upp till Ola ett par dagar. Då får han ta hand om Prillan igen.
Mia! jag ska absolut inte tappa kontakten med dig och skulle gärna vilja att vi träffas. Du kommer ju  för alltid att  vara Lizas trollmamma . Kramar från mig.  och till er som läser min blogg

1 kommentar:

  1. Tack...det värmer!!!!! Och jag kan förstå att det var jobbigt att komma till Lizas stall...det är minnen som hela tiden poppar upp...Gosa lite med Prillan från mig...
    Kram mia

    SvaraRadera