söndag 28 mars 2010

Söndag 28/3 kl 17,30

det är ett tag sedan som jag var här på min blogg och skrev,kan bero på att jag börjat jobba,
varit upptagen 3 kvällar denna första vecka. Det blir inte så mycket bättre nästa då är det 2 kvällar.
Fast det är bara en av kvällarna som jag måste gå på och det är på Onsdag då har vi APT.
En av kvällarna var jag och ett gott gäng på ute och åt god mat. Sånt är ju trevligt.
På torsdag ska jag och Sanna ta tåget upp till Ola och fira påsk.Vi har haft Prillan ett par veckor och nu vill Ola ha henne.
Jag var ute innan och gick med Prillan och då kom vi till torget där bussarna går för bi (dom stannar också).
Prillan började att titta sig omkring ,sträckte på sig, ifall det var någon som kom som hon kände.Det har nämligen varit så att när hon bodde i Lilla Tjärby med Ola och Liza så åkte dom buss ifall dom skulle in till stan och hem. När då Prillan bott hos oss så brukade vi gå och möta Liza och Ola när dom kom med bussen.
 Och nu idag var det precis som om hon tittade efter Ola och Liza, hon riktigt kollade in alla som klev av.
Det går ju inte att förklara att det kommer ingen Liza ,ingen Ola med bussen.
Inte till henne eller till mig eller till oss.  :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar