måndag 8 februari 2010

Måndag 8/2 kl: 18,00

Idag har Ola och jag gjort lite annat också,vi har varit i Lidköping . Under tiden vi körde dit, pratade vi , plötslig kom det för  Ola att nu slapp Liza ha ont. Liza har haft ont i sin rygg i många år. Har gått till olika kotknackare i perioder, Ola hade lärts sig hur han skulle göra för att hjälpa Liza. Väl inne i stan gick vi över torget på väg till bokia, sa Ola helt plötsligt " jag har blivit en änkling, jag är en änkling".   Ja, vad svarar man på det? jag höll med men vad säger man.?  
Vi var även hemma hos Olas mamma och drack kaffe, hon hade köpt dagens NLT ( Nya Lidköpings-Tid.)
och idag var Lizas annons inne. Önskar att jag kunnat cannat in den, för Ola har skrivit en så fin vers. Ska försöka när jag kommer hem.

3 kommentarer:

  1. Vi kan försöka scanna in den ...jag ska få tidningen av pappa...så kan jag maila den till dig sen men det kanske inte blir förän i slutet av veckan kram mia

    SvaraRadera
  2. Hej, det skulle kännas bra att få läsa annonsen. För att försöka förstå att en av våra finaste människor är borta. Kommer den i Hallandsposten också? Kram Ulla

    SvaraRadera
  3. Ja det kommer en annons i hallandsposten

    SvaraRadera