onsdag 3 februari 2010

Torsdag 05,30

Vaknade kl 5,00 ca. Här på landet är det så svart på nätterna,eftersom jag /vi bor i stan så är jag van med mer ljus. Då hörde jag att Olas farbror Håkan var ute och plogade deras väg, för givetvis har det snöat igen. 
Tänkte på att idag så ska vi prata om Lizas begravning med en begrav.rep. Det är så många saker som ska ordnas och fixas, både på ont och gott.Jag menar att vi behöver att göra saker inte bara grubbla.
Det är så skönt att jag och Ola har ett så fint förtroende och samförstånd. Vi pratade mycket om Liza igår, om allt möjligt , jag berättade om hur det var när hon var liten innan Sanna kommit. Lizas fantastiska förhållande till sin lillebror Olof . När Sanna var tillräckligt stor tog hon ofta med henne till stallet, ibland fick både Olof och Sanna följa med.
Liza var och är ett Litet Troll.

1 kommentar:

  1. Kramar om er alla....har tänkt på Liza idag....och tårarna kom en stund men då kom det massa småttingar o undrade varför jag var lessen .....o jag föklarade så gott det gick för de här 2 till 3åringarna...de är så kloka de små/mia

    SvaraRadera